BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 22 aprilie 2009

Pentru a veni in sprijinul Dumneavoastra s-a infiintat in cadrul Institutului Oncologic Bucuresti un Centru de Depistare Precoce a Cancerului unde fiecare femeie asimptomatica beneficiaza gratuit de un examen clinic, un examen Papanicolau si eventual o mamografie. Multe femei nu efectueaza mamografia in mod regulat.

De ce nu? Vi se pare familiara una din urmatoarele afirmatii?

Nu am nevoie de o mamografie! Nimeni din familia mea nu a avut cancer de san.

Este adevarat ca istoricul familial este un factor de risc pentru cancerul mamar. Daca o femeie are o ruda de gardul I, care a avut un cancer mamar, sansele sale de a dezvolta un cancer mamar cresc. Dar 80% din femeile care dezvolta cancer de san nu au istoric familial ca factor de risc. Toate femeile trebuie sa profite de Programul "Salvati Femeile!" si de avantajele screeningului prin mamografii regulate.

Daca nu am facut cancer de san pana azi, nu il voi face acum. Sunt prea in varsta.

Actualmente sansele de aparitie a cancerului mamar cresc cu varsta. Femeile de 65 de ani si peste au sanse de doua ori mai mari de a fi diagnosticate cu cancer de san, comparativ cu femeile de varsta intre 40 65 ani.

Daca am cancer nu pot sa-i fac fata! Nu vreau sa aflu!

Cancerul de san este perceput adesea ca cea mai infricosatoare boala pentru femei. Cu toate acestea, daca este depistat in faza incipienta si nu a diseminat dincolo de san sansele de tratare si vindecare sunt excelente.

In prezent unele femei au posibilitatea de a alege un tratament care nu necesita indepartarea sanului, deoarece cancerul a fost depistat in stadii incipiente.

Pentru mai multe amanunte contactati-ne, 01- 314.69.33 sau 01-314.69.23. 80% din pacientele cu un cancer de san nu au in antecedentele heredocolaterale cazuri de cancer mamar. Toate femeile in varsta necesita mamografii regulate.

Am auzit ca testul este dureros. Iti strivesc sanii. Nu vreau sa simt aceasta durere.

Unele femei simt disconfort in timpul mamografiei. Durata reala in care sanul este presat fata de platforma consta in cateva secunde. Aceasta compresiune este necesara pentru a obtine o radiografie clara a sanului.

Deja am cheltuit o gramada de bani la doctori. Am auzit ca o mamografie este foarte scumpa si nu-mi pot permite sa fac cate una anual.

Prin Programul "SalvaTi femeile!" beneficiati gratuit de un examen clinic, un un examen Papanicolau si un examen mamografic.

Doctorul meu niciodata nu mi-a recomandat o mamografie, iar cand l-am intrebat a spus ca nu este importanta.

Adesea medicii nu recomanda cate o mamografie femeilor in varsta. S-ar putea sa fie necesar sa cereti medicului sa va recomande efectuarea unei mamografii.

0 comentarii: