BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 24 aprilie 2009

Nu e de joaca! dar cineva " a intins o mana"


Nu am ales la intamplare sa facem pe blogul nostru o campanie impotriva cancerlui . Eu personal am avut in familie un caz de deces din cauza aceste boli, iar in acest moment alte doua persoane dragi mie sufera de aceeasi maladie. Una din ele intreba mereu "Cum pot eu sa ma culc seara langa sotul meu , stiind ca nu am un san?" , groaznic nu? Luati in serios aceasta boala, mergeti la controale, aveti grija de voi si informati-va!!! " Mai bine preveniti decat sa tratati!!!"
Acum sunt o multime de brand-uri care sprijina campaniile impotriva cancerului la san. AVON, de exemplu, a poromovat campania impotriva cancerului la san impreuna cu vanzarea unor produse insemnate cu fundita roz(ursuleti de plus, cescute, lingurite, carnetele, pixuri, portofele, brose, genti), produse a caror vanzare este destinata exclusiv strangerii de fonduri pentru campania in cauza.

4 comentarii:

maro.team spunea...

Din pacate si eu am avut un deces in famile din cauza acestui cancer la san, sincer imi este foarte frica sa nu mai urmeze si alti membrii din familie...dar bine ca exista atatea metode de a depista cancerul si se poate trata la timp cu binevointa si sustinerea celor din jur, fie familia sau prietenii.

Noi si Natura spunea...

Cancerul e una dintre cele mai crude boli care poate distruge corpul uman. Educatia in acest sens cam lasa de dorit la noi in tara, si teama ca fiecare dintre noi poate avea un virus care sa declanseze un cancer ajunge sa creeze in subconstient "un cancer al imposibilitatii de a te trata"(incompetenta si imposibilitate financiara).

ana_costina spunea...

Credem ca ati facut o alegere buna, luand in considerare tema aleasa deoarece cancerul este o boala care trebuie tratata ca fiind una mortala. Din pacate,multi dintre noi nu isi dau seama de acest lucru decat atunci cand sunt pusi in fata faptului implinit. Pentru o femeie, cancerul la san poate fi una dintre cele mai groaznice boli.

Ai grija de natura....si ea are grija de tine!! spunea...

Intr-adevar cancerul este o boala crunta care nu iarta pe nimeni, am un caz in familie care avea sa se termine tragic daca nu se intervenea chirurgical imediat. Tin sa dau un sfat fetelor/femeilor care citesc acest comentariu ca nu trebuie sa fie complexate daca Doamne fereste vor fi depistate pentru ca am cunoscut o fata de 19 ani care suferea de asa ceva si era extrem de optimista si plina de viata. Multa sanatate la toata lumea!